Blog

Ik hoor vaak dat verkopers een sterk verhaal hebben, het goed brengen en de verkoop toch niet binnenhalen. Hoe dat komt? Verkopen is volhouden, net zoals bij sport. En laat sporten nu goed zijn voor lichaam, geest én doorzettingsvermogen. Verkopen is topsport en verkopers die...

Elke dag een beetje netwerken … het ligt in mijn natuur. Ik hou ervan om contacten te leggen en langdurige relaties op te bouwen. Het geeft me energie en ik kan terugvallen op veel verschillende mensen. Maar hoe begin je met netwerken? En hoe leg...

Vertrouwen is voor mij essentieel in elk type samenwerking. Zij het nu als vrienden, in het gezin of op de werkvloer. Je wilt immers kunnen bouwen op wat een ander vertelt en belooft. Hoewel dat soms evident lijkt, is dat in de praktijk allerminst zo....

>> Hartelijke feestdagen!  Bij deze kaart hoort veel liefde, puurheid en warmte in de vorm van een hart of lichtpuntje . Want van hartjes en lichtpuntjes , daarvan heb je er nooit genoeg. Ik wens jullie allen van harte te bedanken voor de fijne ontmoetingen, samenwerkingen en unieke momenten van  het afgelopen...

Duidelijke branding en dynamische verkopers: ze zijn cruciaal bij een beursdeelname. Want mensen van het ‘Do not disturb’-type zullen je prospecten niet echt aanspreken. Ik deel graag enkele tips voor een succesvolle beursdeelname. The scene… Op een beurs zie je heel wat verschillende standen. Van sterke visuele...

Dat er uitdagingen op de plank liggen in de bedrijfswereld hoef ik je vast niet te vertellen. Termen zoals energiecrisis en inflatie vliegen ons voortdurend om de oren. Daarbovenop zijn er nog tal van andere uitdagingen waardoor het niet altijd een rechte lijn is richting...

Een goede salesfunnel is essentieel in een succesvolle onderneming, maar toch blijkt het in de praktijk een al te vaak onderschat element. Elke actie die je onderneemt zou er eigenlijk perfect in moeten passen: van socialmediapost tot salesgesprek. Zo ga je als een (aaibare) tijger...

De bedrijfswereld evolueert in een sneltempo en dat brengt boeiende uitdagingen met zich mee. Ook ik merk dat een nieuwe salesbenadering nodig is in heel wat bedrijven. Wil jij na de zomer de sales een nieuwe wending geven? Dan is mijn nieuwe e-book het ideale leesvoer de komende tijd! Verwacht...

De toekomst van De Interieurdokter mee vormgeven, dat is waar het in dit traject om draaide. Samen met Hilde en Tessa nam ik verschillende stappen, van onderbouwde sales tot creatieve ideeën. Bijzondere interieurs, gedeelde ambities en een occasionele schop onder de kont zijn hier de...

Sales. Er is al zo veel over gezegd en geschreven, maar toch blijft het voor velen een heikel punt. Want wat willen we als bedrijf exact bereiken? Wie zijn de ideale klanten? En hoe communiceren we met hen? Vragen waar binnen één bedrijf soms heel...

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor de nieuwsbrief.