De Tijd stoomt 200 ‘change agents’ klaar

De Tijd stoomt 200 ‘change agents’ klaar

Partnerinfo – Technologie verandert het economische landschap radicaal. Vele bedrijven hebben nood aan expertise om met de disruptie om te gaan. Voor wie helder ziet in de Nieuwe Economie waren de kansen nooit groter. Dat inzicht wil De Tijd bieden met de lancering van de opleiding ‘Take the Lead’ rond digitale transformatie.

 

“In alle sectoren brengt de digitale disruptie grote uitdagingen met zich mee”, zegt Stephanie De Smedt, hoofdredactrice van De Tijd. “En die revolutie beperkt zich niet tot techbedrijven. In de nieuwe economie heerst een andere mindset, en die heeft invloed op businessmodellen, op hoe je klanten aanspreekt en bereikt, op hoe mensen werken.” Volgens De Smedt hinkt België achterop. “Er is een tekort aan digitale kennis in onze economie. Daarom neemt De Tijd, samen met haar zusterkrant L’Echo, het initiatief om via een unieke opleiding voor een versnelde instroom van de nodige knowhow in het bedrijfsleven te zorgen.”

 

Bron: http://m.voka.be/nieuws/2016/11/de-tijd-stoomt-200-‘change-agents’-klaar/mobilenewsitem



Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor de nieuwsbrief.