Hou je bestaande klanten warm!

Hou je bestaande klanten warm!

els_vierkant

Vergeet uw bestaande klanten niet!  We horen het vaak, alles loopt goed en loopt verder. Ga  op bezoek bij uw bestaande klanten. Je wil weten of ze tevreden zijn, wat je goed doet, wat je beter kan doen.

We leven in een enorm veranderlijke wereld dus deze informatie is heel belangrijk. Als ze samenwerken met concurrenten moet je jagen op informatie.  Je hebt deze informatie nodig om je strategische analyse te kunnen maken.  Hoe kan je anders beter worden?


Daarnaast kunnen er ook problemen zijn, als je geen contact houdt, sta je in een donkere kamer en weet je niet wanneer de deur opengaat. Na 2 jaar wordt die deur opengetrokken en wordt er een berg smurrie over je uitgegoten.  Je had het licht zelf moeten aansteken: dan had je de sleutel zien liggen en had je zelf de deur kunnen opendoen.

Jij moet er achter gaan, want jij hebt hen veel harder nodig dan zij jou.


Je werkt liever met iemand die geïnteresseerd is in wat je doet en die van zich laat horen dan met iemand die altijd zijn kat stuurt en er nooit is als je hem nodig hebt.

Doe er alles aan om klanten blij te maken.  



Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor de nieuwsbrief.